HP 131A Siyah Toner CF210A. Officexpress Kırtasiye Ofis Malzemeleri
Arama
Menu Kapat

HP 131A Siyah Toner CF210A

Marka: HP
131A, Siyah Laser Toner, Orjinal, CF210A
Stok durumu: Stokta
669,00 TL
789,42 TL
i h
Kargolama Süresi: 1 İş günü !

HP 131A Siyah Orijinal LaserJet Toner Kartuşu (CF210A)

Genel Bakış

HP 131A Siyah LaserJet Toner Kartuşu ile evinizde veya ofisinizde profesyonel kalitede belgeler ve pazarlama materyalleri yazdırabilirsiniz. Sarf malzeme ve zaman israfını önleyerek verimliliğinizi koruyun. Bu kartuşlar özel olarak yazıcınız için tasarlanmıştır.

Özellikler

Koyu tonda belgeler ve pazarlama malzemeleri yazdırarak profesyonel bir etki yaratın. Bu tonerin parlaklığı net, siyah metin ve grafikler elde etmenizi sağlar. Çok çeşitli lazer kağıtlarda profesyonel sonuçlar elde edin.
Mükemmel güvenilirlik için Orijinal HP LaserJet toner kartuşlarını tercih edin. Yeniden doldurulmuş kartuşlarda meydana gelen usandırıcı tekrar yazdırma işlemlerinden, sarf malzeme israfından ve masraflı gecikmelerden kurtulun. Orijinal HP LaserJet toner kartuşlarının sunduğu toplam değer mükemmeldir.
HP SureSupply1 ile zahmetsiz bir şekilde sarf malzemesi satın alın. Yeni bir kartuş takma zamanı geldiğinde, HP'nin kartuş tasarımı ile değişikliği hızlı ve kolay bir şekilde yapacağınızdan emin olabilirsiniz. Eski toner kartuşunuzu HP Planet Partners aracılığıyla geri dönüştürün2.

Belirtimler

Yazıcı kartuşu renkleri
Siyah
Baskı teknolojisi
Lazer
Baskı kapasitesi (siyah ve beyaz)
1.600 sayfa
Sayfa üretimi dipnotu
Yaklaşık ortalama baskı kapasitesi ISO/IEC 19798'e dayanır. Gerçek kapasite basılan sayfaların içeriğine ve diğer etkenlere bağlı olarak önemli ölçüde değişiklik gösterir. Ayrıntılı bilgi için bkz. http://www.hp.com/go/learnaboutsupplies.

Teslimat & iade

Siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo elinize ulaştığında, ürünü kapıda kontrol etmeniz ve eğer bir sorun varsa mutlaka kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmanız gerekmektedir. Tarafımızca ya da tedarikçi firma nedeniyle kaynaklanabilecek özel durumlarda üyelik ve sipariş bilgilerinizde bulunan iletişim bilgilerinizden size ulaşılarak konuyla ilgili detaylı bilgilendirme yapılacaktır.

İstanbul içi 50 TL ve üzeri,  İstanbul dışı 150 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo fırsatı.

İstanbul İçi Teslimatlarda

İstanbul içi* siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir yada kendi araç ve personellerimizle sevk edilir.

50 TL ve üzeri** siparişleriniz ücretsiz olarak teslim edilecektir.
Ürün teslimi sırasında sizden herhangi bir nakliye bedeli istenmeyecektir.

*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.
*İstanbul merkez dışında sayılan bölgeler: Adalar, Çatalca, Kilyos, Riva, Silivri, Şile, Zekeriyaköy

**KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.

İstanbul Dışı Teslimatlarda

İstanbul dışından verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla teslim edilir ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterebilmektedir.

09:00 -17:30 saatleri arasında verdiğiniz siparişleriniz (ödemeniz onaylandıktan sonra) 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İstanbul’a uzaklığınız 600 km'den az ise ertesi iş günü içerisinde, daha uzak ise 2 iş günü içerisinde siparişleriniz kapınıza gelir.

150 TL ve üzeri* siparişleriniz kargo ücretsiz olarak teslim edilecektir.
150 TL ve altı* siparişleriniz alıcı ödemeli olarak gönderilir.

*KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.

Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.

Kargo Bilgileri

www.officexpress.com.tr`den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır.

Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz en kısa sürede gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden www.officexpress.com.tr  sorumlu değildir.

Teslim edilen pakette deformasyon var mı ?

Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.(Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız, www.officexpress.com.tr`ye ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.) Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Kargo firması paketi teslim ettikten sonra kutunun ezik, yırtık ve darbeli olduğunu farkettik ne yapmalıyız ?

Kargo firmasının görevi www.officexpress.com.tr`den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.

Sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde şuan yurtdışı ve Kıbrıs`a teslimat bulunmamaktadır.

Cayma Hakkı ve İade Süreç Bilgileri

Cayma hakkı nedir?

4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak, sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.

Cayma Hakkı Nasıl Kullanılır?

Alıcı tarafından Cayma hakkının kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.

Officexpress.com.tr güvence sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile, cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını iade alma hakkına sahiptir.

Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

  • Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
  • Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.). Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b).
  • Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.
0.0 0
Kendi yorumunuzu yazın Kapat
  • Sadece kayıtlı kullanıcılar yorum yazabilir
*
*
  • Kötü
  • Mükemmel
*
*
*