HP 4QD21A 1200A NeverStop Yazıcı/Tarayıcı/Fotokopi Lazer Tanklı Yazıcı. Officexpress Kırtasiye Ofis Malzemeleri
Arama
Menu Kapat

HP 4QD21A 1200A NeverStop Yazıcı/Tarayıcı/Fotokopi Lazer Tanklı Yazıcı

Marka: HP
Stok durumu: Stokta
1599,00 TL
1886,82 TL
i h

HP NEVERSTOP 1200A

MFP çok yönlülüğü ve efsanevi HP kalitesi ile son derece düşük maliyetli, yüksek hacimli lazer baskı.

Dünyanın ilk tonersiz lazer yazıcısıyla kolayca yüksek hacimlerde baskı alın: 5.000 sayfalık toner tozu içerir. Son derece düşük maliyetli HP kalitesine ve MFP çok yönlülüğüne güvenin. Toner tozunu etrafa bulaştırmadan kolayca doldurun.

Büyük bir değerle rekabet avantajı sağlamak, işletmelerini yönetme ve işlerini yürütme yöntemlerine uygun bir yazıcı isteyen işletme sahipleri için idealdir.

Tekrar dolum için durmadan önce 5.000 sayfalık toner tozu. Yüksek hızlarda baskı, tarama ve kopyalama.

Her sayfada son derece düşük maliyetle HP kalitesi ve güvenilirliği.

Dünyanın ilk tonersiz lazer yazıcısı ile toner tozunu hızla ve kolayca doldurun: bulaşma yok, stres yok.

ÖZELLİKLER

Kutudan çıkar çıkmaz binlerce sayfa

Yüksek hacimlerde baskı için geliştirilmiştir: Kutudan çıkar çıkmaz 5.000 sayfalık toner tozu içerir.

Taviz vermeyen lazer kalitesi

Bu yenilikçi lazer yazıcı her sayfada olağanüstü kalite sunar.

Kolay, etrafa bulaştırmadan dolum

Toner tozunu etrafa bulaştırmadan kolayca doldurun.

Hızlı baskı

Dakikada 20 sayfaya varan baskı hızları.

Her işi halledin

Çok yönlü MFP performansıyla tüm görevleri kolayca yapın: baskı, tarama ve kopyalama.

Teslimat & iade

Siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo elinize ulaştığında, ürünü kapıda kontrol etmeniz ve eğer bir sorun varsa mutlaka kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmanız gerekmektedir. Tarafımızca ya da tedarikçi firma nedeniyle kaynaklanabilecek özel durumlarda üyelik ve sipariş bilgilerinizde bulunan iletişim bilgilerinizden size ulaşılarak konuyla ilgili detaylı bilgilendirme yapılacaktır.

İstanbul içi 50 TL ve üzeri,  İstanbul dışı 150 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo fırsatı.

İstanbul İçi Teslimatlarda

İstanbul içi* siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir yada kendi araç ve personellerimizle sevk edilir.

50 TL ve üzeri** siparişleriniz ücretsiz olarak teslim edilecektir.
Ürün teslimi sırasında sizden herhangi bir nakliye bedeli istenmeyecektir.

*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.
*İstanbul merkez dışında sayılan bölgeler: Adalar, Çatalca, Kilyos, Riva, Silivri, Şile, Zekeriyaköy

**KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.

İstanbul Dışı Teslimatlarda

İstanbul dışından verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla teslim edilir ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterebilmektedir.

09:00 -17:30 saatleri arasında verdiğiniz siparişleriniz (ödemeniz onaylandıktan sonra) 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İstanbul’a uzaklığınız 600 km'den az ise ertesi iş günü içerisinde, daha uzak ise 2 iş günü içerisinde siparişleriniz kapınıza gelir.

150 TL ve üzeri* siparişleriniz kargo ücretsiz olarak teslim edilecektir.
150 TL ve altı* siparişleriniz alıcı ödemeli olarak gönderilir.

*KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.

Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.

Kargo Bilgileri

www.officexpress.com.tr`den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır.

Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz en kısa sürede gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden www.officexpress.com.tr  sorumlu değildir.

Teslim edilen pakette deformasyon var mı ?

Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.(Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız, www.officexpress.com.tr`ye ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.) Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Kargo firması paketi teslim ettikten sonra kutunun ezik, yırtık ve darbeli olduğunu farkettik ne yapmalıyız ?

Kargo firmasının görevi www.officexpress.com.tr`den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.

Sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde şuan yurtdışı ve Kıbrıs`a teslimat bulunmamaktadır.

Cayma Hakkı ve İade Süreç Bilgileri

Cayma hakkı nedir?

4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak, sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.

Cayma Hakkı Nasıl Kullanılır?

Alıcı tarafından Cayma hakkının kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.

Officexpress.com.tr güvence sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile, cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını iade alma hakkına sahiptir.

Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

  • Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
  • Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.). Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b).
  • Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.
0.0 0
Kendi yorumunuzu yazın Kapat
  • Sadece kayıtlı kullanıcılar yorum yazabilir
*
*
  • Kötü
  • Mükemmel
*
*
*