

Casio Mx-12B-Pklb Açık Pembe+Açık Mavi 12 Hane Masa Üstü Hesap Makinesi
Marka : CASIO
Neden OfficeXpress ?
- Kırtasiye, Gıda, Temizlik ve Teknoloji ürünleri
- Ürün çeşitliliği ve avantajlı fiyatlar.
- Tüm ihtiyaçlarınızı tek noktadan kolayca temin edin.
- Siparişleriniz özenle hazırlanır ve kapınıza teslim edilir.
Stok Kodu : KD_950.10.10.0164
*Masaüstü kullanım için uygun
*Kırılmaya dirençli sert plastik kasa
*1,5 V LR54 düğme pil ile çalışan yapıda
*Pil ve güneş enerjili ikili sistem enerji kaynağı
*Net, parlak ve okunaklı geniş ekrana sahiptir
*Renkli tuş takımı ve silinmez rakam baskılar
*12 hane geniş, okunaklı gösterge paneli
*Temel hesaplama amacı için idealdir
*Mark up ve hafıza işlem özellikleri
*Ergonomik ve estetik görünüme sahiptir
*Kaymayı önleyen kauçuk ayakçıkları bulunur
*Otomatik kapanma ile enerji tasarrufu sağlayan niteliktedir
*Öğrenciler, muhasebeciler, işletmeler, ofis ve iş yerleri için ideal
*Üstün Japon Casio kalite ve güvencesiyle sunulur
Bu hesap makinesi, pil ve güneş enerjili ikili sistem enerji kaynağıyla çalışır. Yeterli ışık aldığı ortamlarda güneş enerjisi panelini kullanırken, ışığın yeterli olmadığı durumlarda pil kullanarak enerji tasarrufu sağlar. Bunun yanı sıra bir süre kullanılmadığı durumlarda otomatik olarak kendiliğinden kapanır. 12 hane geniş, okunaklı gösterge paneline sahiptir. Pek çok temel işlem ve kullanım amacı için ideal olduğu gibi, genel toplam ve hafızada işlem özellikleri de sunar. Casio MX-12B-GN Açık Yeşil 12 Hane Masaüstü Hesap Makinesi, ekonomik fiyatı ve ergonomik tasarımıyla da göz dolduran bir ürün. Öğrenciler, muhasebeciler, işletmeler, ofis ve iş yerleri için ideal daha pek çok marka, model, tasarım ve kullanım amacı için hesap makinesi ürünlerini uygun fiyatlara bulabileceğiniz en büyük endüstriyel ofis tedarikçiniz ofisostim.com, tek tıkla tüm siparişlerinizi kapınıza kadar ulaştırıyor.
Casio Hesap Makinesi Neden Kullanılır?
Hesap makinesi kullanıcıların hesap işlemlerinde en sık kullanılan işlem aracıdır. Kullanımı açısından pek çok iş dalında kolaylık sunduğundan tercih edilmektedir. Böylelikle hesap makinesi çeşitlerini öğrenebilir hangi hesap makinesinin ne işlem için kullanıldığı bilgisi ile rahatlıkla kullanım sağlayabilirsiniz.
Hesap makinesinin doğru çalıştığını nasıl anlarız?
Hesap makinenizin doğru çalışıp çalışmadığını kontrol etmek istiyorsanız, 12345679 sayısını 9'la çarpın. Sonucun 111111111 çıkması gerekir.
Hesap makinesi nasıl işlem yapar?
Yani hesap makinesinin içerisinde bellek depoları ve işleme birimleri olan bir dizi silikon çip vardır. “2”, “+” ve “2” tuşlarına basıldığında hesap makinesinin belleğine her tuş için bir kod girer. Daha sonra “=” e basıldığında işlemci hesaplamayı yapar, kodu tekrar sayılara çevirir ve cevabı ekrana gönderir.
Casio Hakkında
Casio markasının doğuşu, 1946 yılında Tokyo'da imalat teknolojisinde bir uzman mühendis Tadao Kashio tarafından kurulan şirket Kashio Seisakujo ile olmuştur. 1940 yıllarında hesap makineleri Japonya'da yaygınlaşmaya başlamıştır. Kashio ve kardeşleri 1949 yılında Tokyo'daki bir Fuarda gördükleri hesap makinelerinden çok etkilenerek kendi tasarım hesap makineleri yapmaya karar verirler. 1954 yılında şirket ilk elektrikli hesap makinelerini üretmeyi başardı. 1957 yılında Tadao Koshio Casio Computer Co.'yu kurdu ve röle teknolojisine dayanan dünyanın ilk tam elektrikli kompakt hesap makinesi Casio 14-A'yı piyasaya sundu. Bu ürün elektronik hesap makineleri tarihi için büyük bir dönüm noktası olmuştur. Günümüzde Casio hesap makinelerinden kol saatlerine, dijital kameralardan müzik enstrümantlarına ve birçok elektronik cihazla anılmaktadır.
Kargo ve Teslimat
Siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo elinize ulaştığında, ürünü kapıda kontrol etmeniz ve eğer bir sorun varsa mutlaka kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmanız gerekmektedir. Tarafımızca ya da tedarikçi firma nedeniyle kaynaklanabilecek özel durumlarda üyelik ve sipariş bilgilerinizde bulunan iletişim bilgilerinizden size ulaşılarak konuyla ilgili detaylı bilgilendirme yapılacaktır.
500TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo fırsatı.
İstanbul İçi Teslimatlarda
İstanbul içi* siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir yada kendi araç ve personellerimizle sevk edilir.
500 TL ve üzeri** siparişleriniz ücretsiz olarak teslim edilecektir.
Ürün teslimi sırasında sizden herhangi bir nakliye bedeli istenmeyecektir.
*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.
*İstanbul merkez dışında sayılan bölgeler: Adalar, Çatalca, Kilyos, Riva, Silivri, Şile, Zekeriyaköy
**KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.
İstanbul Dışı Teslimatlarda
İstanbul dışından verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla teslim edilir ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterebilmektedir.
09:00 -17:30 saatleri arasında verdiğiniz siparişleriniz (ödemeniz onaylandıktan sonra) 1-3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İstanbul’a uzaklığınız 600 km'den az ise ertesi iş günü içerisinde, daha uzak ise 2 iş günü içerisinde siparişleriniz kapınıza gelir.
500 TL ve üzeri* siparişleriniz kargo ücretsiz olarak teslim edilecektir.
500 TL ve altı* siparişleriniz alıcı ödemeli olarak gönderilir.
*KDV dahil sipariş tutarlarını içermektedir.
*A3, A4 ve A5 Fotokopi Kağıdı, Sıvı Temizlik Ürünleri ve desi – ağırlık oranına göre bazı ürünlerde, kargo firmasının fiyatlandırması nedeniyle ek ücret talep edilebilmektedir.
Resmi tatil günleri ve hafta sonları iş günü olarak sayılmamaktadır.
Kargo Bilgileri
www.officexpress.com.tr`den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır.
Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?
Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz en kısa sürede gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden www.officexpress.com.tr sorumlu değildir.
Teslim edilen pakette deformasyon var mı ?
Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.(Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız, www.officexpress.com.tr`ye ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.) Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.
Kargo firması paketi teslim ettikten sonra kutunun ezik, yırtık ve darbeli olduğunu farkettik ne yapmalıyız ?
Kargo firmasının görevi www.officexpress.com.tr`den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.
Sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerde şuan yurtdışı ve Kıbrıs`a teslimat bulunmamaktadır.
Cayma Hakkı ve İade Süreç Bilgileri
Cayma hakkı nedir?
4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak, sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.
Cayma Hakkı Nasıl Kullanılır?
Alıcı tarafından Cayma hakkının kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.
Officexpress.com.tr güvence sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile, cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını iade alma hakkına sahiptir.
Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.
Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?
- Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
- Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.). Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b).
- Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.